Kā piesaistīt jaunus klientus online?

Ikviens, kas bija izveidojis savu interneta lapu vai arī tiešsaistes iepirkšanās platformu, jau ir saskaries ar tāda veida terminu kā seo optimizācija. Arī tad, ja Jūs neziniet saīsinājumu “SEO”, kas nozīmē meklētājprogrammu optimizāciju, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad tiešām – kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomājaties, kad esat sataisījis savu tīmekļa resursu – mājas lapu, un Jūs vēlaties, protams, lai cilvēki varētu to atrast un apmeklētu. Tieši priekš tā tiek izmantota seo optimizācija. Viennozīmīgi tā būs sava veida stratēģija, kur apvienots rīcību komplekss, kurš noved jau pie tā, ka Jūsu lapa tiek līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Lasi vairāk – https://www.ntz.lv/reklamraksti/digitalais-marketings-tavam-biznesam-rudens-sezona-ko-pirceji-mekle/

SEO vēsture un arī attīstība

Vienlaikus ar meklēšanas programmu parādīšanos tālajos deviņdesmitajos gados daudzi lietotāji saprata, ka tiem tomēr ir jāapskatās meklēšanas programmu darbības algoritmi, lai varētu palielināt trafiku un klientus sev. Tajā periodā uzradās sapratne par to, kas ir SEO un priekš kam šis process būtu vajadzīgs, un uzradās tāda darba profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā ar mājas lapu seo optimizāciju. Šajā periodā galvenokārt pietika ar kādu SPAM tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai nonāktu augstās pozīcijās.
1998. gadā google meklētāja programma ieviesa PageRank algoritmu, kurs pilnīgi mainīja visu. Sekojot Google Meklētājs, tad arī Yandex 1999.g. ieviesa TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija līdzīgi un balstījās uz saites svaru. Lielu apjomu sāka ņemt mājas lapas optimizācija.
Kopš 2012. gada meklētājprogrammas ir sākušas sīvu cīņu ar linku spamošanu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012.g. Pēc tam 2014. gadā Yandex meklētājs paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja linku ietekmi uz reitinga formulu, pie tam 2015. gadā radīja Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc 2015. gada ikkatrs seo speciālists jau saprata, ka tiešām spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Līdz šim ir zināmi vairak kā astoņi simti faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā var šodien iekļūt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, ir sistemātisks un sarežģīts darbs lapā, kura pamatā būs labi pārdomāta seo stratēģija.

Kvalitatīva reklāmas aģentūra – nianses kādā veidā atšķirt to

Laikā kad Jūs mēģiniet atrast kādu, kuram varētu būt iespējams deliģēt Jūsu mājas lapas optimizācija. kā arī tās reklamēšana, pats svarīgākais ir atcerēties, ka dotais uzdevums būtu jāveic profesionālai komandai vai arī seo speciālistam. Ir daudzi veidi, kā var tos sameklēt un tad organizēt sadarbību. Daži cilvēki domā, kad atsevišķs seo speciālists varētu darboties strādāt pie viņiem firmā, bet to standartā izraugās tieši tie īpašnieki, kas domā šauri kā arī nevar saredzēt kopējo bildi par darbību, un arī tā īsti neizprot, kas ir seo un digitālais mārketings. Šajā gadījumā galvenais arguments ir tāds, ka pilna laika seo speciālists strādās vien pie šī viena darba devēja projektiem. Bet šādam lēmumam būs pāris ne pārāk pozitīvas sekas – tāda veida speciālists ievērojami daudz maksā, tam jāsniedz prēmijas un atvaļinājumi. Bez šaubām, lielam uzņēmumam jau ir izdevīgi, kad tā sastāvā darbojas savdabīga mārketinga aģentūra ar saviem speciālistiem. Tajā pat brīdī pārējiem labāk sameklēt, kāda tad mārketinga aģentūra varētu būt piemērota to budžetam un uzdevumiem. Šeit speciālista izdevumā būs tieši pilnīgs seo audits un stratēģija, pēc kā tiks realizēta pilnveidošana un, ja būs nepieciešams – mājas lapas izveide. Droši var arī censties noskaidrot, cik tad ienesīga ir google reklāma un tad pelnīt vēl ar citiem veidiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.